![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
بقي كده و انا اللي كنت عاملكوا اصحابي و اخواتي و انا اللي كنت بحرم نفسي من العشا عشان تستعشوا و الغطا عشان تستغطوا انتوا اللي زيكوا ميستحقش يعيش ليوم التلات ولا الاربع انا عيد ميلادي كان يوم 5/7 و محدش عمل اي حركة واجب و لا اي حد افتكرني خالص كده ماسي ماسي براحتكوا و انت يا ادمن يا جاري ده انت كان المفروض اول واحد يعمل الموضوع ده ماشي يا اسامة ماشي حسابي معاك كمان خمس دقايق لما اشوفك بس ياله بقي مش مشكلة المهم اني رجعتلكوا بالسلامة و يا رب ربنا ما يحرمكوا مني ابدا يا رب و ترقبوا التفاعل الغير عادي بس لما اسامة باشا يرضي عني و يوصلي النت ماشي يا اسامة ماشي يا اسامة
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة ^ ^ ^ ^رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط] =))=))=))=)) |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| احلى نغمة لاحلى ام غالية علينا | ابو هان | دنيا الجوال | 0 | 03-14-2010 05:35 PM |
| عايز بقي احلي ترحيب لاحلي mrmr في الدنيا | beckham | منتدى الترحيب والاهداءات | 9 | 02-20-2010 12:41 AM |
| احلى نغمات لاحلى اصحاب الفن الاسلامى | ابو هان | دنيا الجوال | 0 | 02-19-2010 09:48 AM |
| احلى هدية لاحلى اعضاء فى المنتدى | ابو هان | دنيا الجوال | 0 | 02-17-2010 11:57 AM |
| احلى صور غرف رقيقة وشيك لاحلى منتدى | tafa | الصـــور ومقاطع الفيديو | 9 | 04-15-2009 02:04 AM |