
12-26-2012, 08:26 AM
|
|
|
|
تاريخ التسجيل: Dec 2012
المشاركات: 6
|
|
StormCo
-7-= Pure Kiss + HUG -8-= الصوابع شغال % ويعمل بتقينه TQ
-9-= الدراجون سول %ويعمل بتقينه TQ
-10-=الارنب والpanda والـ SintDragon شغال 100%
-11-= حروب كل ساعة و كل نصف ساعة
-12-= حرب الجيلد شغالة بالتوب
-13-= حرب الشخصيات بالتوب
-14-= حرب كل شهر بالتوب
-15-= تيراتو دراجون
بيوقع الاسطف السول
-16-= اسعار الشوبات كلها مثل اسعار [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] بالظبط
-17-= الماركت + التبليص+ لفلفة الاسطف+
السوكت + الجواز+6 VIP
-18-= تشيير الاسطف فى الجيلد 100%
-19-= اللعبه ريال [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] اون لاين بالظبط
كل الى في [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] عندنا بأذن الله

واخيرا طريقة دخول السيرفر
اول لما تنزل الكلينت
يا ريت تفتح اللعبة من كلمة
Strom-Co
موقع العبه
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
رابط الكلنت
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
ورابط البتش سطبو في اي كلنت 5675او اعلي ولازم تحمل البتش حتي لو حملت الكلنت بتعنا
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
صفحة العبه علي الفيس
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|