![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
لو فى يوم من الايام
حصلك الموقف ده ممكن تتصرف فيه ازاى لو انت معاك عربيا ممكن تأخد معاك شخص واحد بس و الدنيا بتمطر جااااااااااااااااامد اوى ولقيت قدامك ثلاث اشخاص الاول: سيدة عجوزة مسنة الثانى:اعز اصحابك الثالث: حبيبتك او حبيبك ازاى ممكن تتصرف ![]() الموقف او الكلام ده ![]() ![]() ![]() ارجو ان الموضوع يعجبكم |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| .... |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ماذا ستفعل اذا كنت فى هذا الموقف | lost love | المنتدى العام | 0 | 05-13-2010 09:59 AM |
| سيبك من البرامج ... مع اسرار الموبايلات هاتعمل اللي انت عايزه | sha3lan | برامج الجوال | 4 | 10-12-2009 08:38 AM |
| ماذا تفعلين لو كنتى فى هذا الموقف؟؟ | vindiesel | المنتدى العام | 8 | 09-24-2009 12:00 AM |
| أبوخ موقف محرج حصلك | بلابل المتمرد | المنتدى العام | 28 | 08-03-2009 04:21 AM |
| هاتعمل ايه ياروش او يامعرضها في الموقف ده ؟؟؟؟ وانـــــتي ايه شعورك | كونان | عالم ادم | 3 | 11-02-2008 03:25 AM |