![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
بذمتك انت عربى .............؟؟؟
![]() معلشى انا كان لازم اكتب عنوان الموضوع كدا علشان الكل يدخل ويشوف المهذله اللى بتحصل لازم تتحركوا (لا للصمت) ماتت قلوب الناس ماتت فينا النخوة يمكن نسينا فى يوم ان العرب اخوة ![]() ![]() ![]() هنتحرك امتى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
__________________
متغيب للامتحانات [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] BacK 8/4/2009
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لعبة جوى عربى | TATA 11 | منتدي العاب الكمبيوتر | 1 | 12-12-2009 05:20 AM |