![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
اول مررهـ انزل لعبهـ اتمنى تعجبكم..
اللي هي واضحه طبعا من العنوان بس بقول يعني عشان اللي مش فاهمين اللعبه انا اسال سؤال غبي واللي بعدي يجيب جواب غبي ملوش دخل بالموضوع ويسال سؤال غبي .. ليه انت بتأكل .....؟ تكون الاجابه : عشان الجو حر ..... فهمتوا ولا لسه وبس اتمنى تعجبكم وراح ابدا بأول سؤال.. ليهـ ننام ...؟ |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ....., ......, لاول, أغبى, elmjeck, سؤال, وجواب |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| من نظريات معبد شاولين... | الصقر الابيض | الرياضه الاخرى | 2 | 03-01-2010 09:07 AM |
| إتنين أغبى من بعض | karmen | اضحك من قلبك | 20 | 12-07-2009 05:00 AM |
| قصة واقعية تدل على عذاب القبر (سؤال وجواب) | afous | منتدى نور الإيمان | 3 | 10-11-2009 02:22 AM |
| 200 سؤال وجواب ديني إسلامي على الماجيك | karmen | منتدى نور الإيمان | 2 | 09-18-2009 02:21 PM |
| سؤال وجواب؟؟؟ | amralbob | منتدى نور الإيمان | 0 | 01-11-2009 10:47 AM |