![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم مساء / صباح الخير بأسمي وبأسم كل شاب سعودي اوجه أسفي واعتذاري لكل مصري غالي واحب اقول كلمتين ان الناس اللي طلعت الاغنيه اللي فيها سب وشتم لمصر مالهم أصل والناس دول على حدود السعوديه مع اليمن يعني غير سعوديين ياليت تقبلو إعتذاري ومن غير زعل أكرر الناس اللي طلعو الاغنيه غير سعوديين
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لو انت مصرى على حق أدخل | البرنس الوحدانى | المنتدى العام | 9 | 09-12-2009 11:15 AM |
| هل ترغب في حذاء رياضي اقتنيه الان !!! | Silver | الصـــور ومقاطع الفيديو | 4 | 07-11-2009 08:30 AM |
| شعر مصري فصيح | الامبراطور | الابداعات الفنيه للاعضاء | 7 | 05-29-2009 11:13 PM |
| قصة كفاح مصارع مصرى بطل | THE KING | الرياضه الاخرى | 0 | 08-10-2008 07:51 PM |
| عشان انت مصرى | hadeer | منتدي الفنون الادبيه | 3 | 08-05-2008 02:06 AM |