![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
صور غاية فى الروعة والجمال
بس مين الى فى الصورة دة انت؟ ارجو الاجابة
__________________
يا قارى خطى لا تبكى على موتى...فاليوم انا معك وغدا فى التراب فان عشت فاننى معك...وان موت فالذكرى ويا مارا على قبرى لاتعجب من امرى...بلامس كنت معك وغدا انت معى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| انا عايزه رأيكم في توقيعي الجديد | * بنـت الاسـلام * | منتدى الجرافيك | 7 | 05-24-2010 07:37 AM |
| **نكت كمان وكمان قولولى رأيكم** | karmen | اضحك من قلبك | 12 | 09-15-2009 05:52 AM |
| لازم أعرف رأيكم فى البلد دى | البرنس الوحدانى | المنتدى العام | 9 | 09-03-2009 02:33 PM |
| فداك أبي وأمي يارسول الله - تصاميم | Silver | منتدى نور الإيمان | 12 | 07-08-2009 12:31 PM |