منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ منتدى الإدارة والشكـاوي ۝ > منتدي الشكاوى والاقتراحات

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #7  
قديم 03-12-2008, 12:35 PM
الصورة الرمزية Silver
Silver Silver غير متواجد حالياً
*_* عـدو المرأة *_*
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: مـــــــــ ام ـــــصــــ الدنيا ـــــر
المشاركات: 5,052
إرسال رسالة عبر MSN إلى Silver إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Silver
افتراضي

مشرفنا الغالى /

اللى منقدرش على زعله لانه غالى علينا

والله يا باشا الحكاية دى مش ليك لوحدك

دى مع كل الناس ... وبتحصل فى كل المنتديات

وكمان فى منتديات مشهورة وفى مقدمة المنتديات

وانا هوريك ان اللى بيحصل مش عندك لوحدك

بس أنا عايزك نحط شوية اعتبارات فى دماغك :

أننا لسه فى بداية المشوار ... ورحلة الالف ميل بتبدأ بخطوة

كمان نصيحة الناس الخبرة للمنتديات الجديدة هى " الصبر "
"فاتك على الصبر شوية"

وكمان يا باشا وده الأهم " ااسمع الحوار ده " :

كان فيه مناقشة بينى وبين الأدمن بتاعنا حول اهتمامه بقسم الرياضة

كان من رايى الاهتمام بعض الاقسام الاخرى !!!

ولكن هو قال لى :

1- المواضيع دى " الرياضة " بتجيب زوار كتير
وفعلاً تأكدت من ذلك من خلال مشاهدة الزوار
ولن تتخيل كم الزوار اللى بيشاهد مواضيع الرياضة " سبحان الله "
فكده ومن غير أنت بتحس بتساعد فى نشر المنتدى

2- المواضيع بتساعد فى رفع ترتيب المنتدى
والحمد لله كل يوم فى زيادة

3- أن الناس كلها مش زى بعضها " لولا إختلاف الأذواق لبارت السلع "
فمنا من يهتم بالرياضة واخر بالالعاب واخر بالبراامج .....وهكذا


وكمان الكلمة دى منى ليك :

انا بالنسبة ليا ... لو محدش رد أحسن بكتير من أن واحد يخش يرد رد " شكراً "
وتلاقيه لا قرىء الموضوع ولا عرف ايه اللى فيه
وأنا حقيقة دى من أكتر الردود اللى بتغظنى ، وأقول ياريته ما رد أحسن

فأنت ايه رأيك فى الكلام ده كله ؟

وطبعاً مشكور كل الشكر على اهتمامك بالمنتدى

ومتحرمناش من مواضيعك الجامدة

ولك منى أرق تحية

:36_7_12:






__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء

فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء

رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ممكن طلب mrah8.com قسم طلبات التصميم 4 12-15-2008 12:51 AM
ممكن طلب غير مسجل قسم طلبات التصميم 8 12-06-2008 03:51 AM
ممكن بنر 142×137 داعى الى الخير قسم طلبات التصميم 5 04-02-2008 11:48 AM
ممكن بنر غير مسجل قسم طلبات التصميم 4 03-29-2008 06:57 AM
ممكن بنر موهوب أبوظبي قسم طلبات التصميم 6 03-29-2008 04:59 AM


الساعة الآن 03:46 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir