![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
بكره ممكن يكون متأخر قوي
![]() بكره ممكن يكون متأخر قوي ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() لو انت زعلان من اي حد, ومفيش حد لاقيه علشان يصالحكم على بعض.. صالحُه انت ممكن يكون الشخص ده لسه عايز يكون صاحبك.. ولو معملتش كده النهاردة بكره ممكن يكون متأخر قووووي ******* لو انت بتحب شخص, والشخص ده ميعرفش انك بتحبه.. قولّه او قولّها ممكن يكون الشخص ده هو كمان بيحبك ولو انت مقولتلوش النهارده بكره ممكن يكون متأخر قوووي ******* لو انت لسه بتحب حد وفاكر انه نسيك.. قولّه او قولّها ممكن يكون الشخص ده كان بيحبك طول عمره.. ولو انت مقولتش النهارده بكره ممكن يكون متأخر قوووي ******* لو محتاج ان صديقك يقرّب منك.. اسأله او اسألها ممكن يكون هو محتاج اكتر منك.. ولو انت مسألتش النهارده بكره ممكن يكون متأخر قوووي ******* لو انت عندك اصدقاء وشايلّهم تقدير بجد.. قولّهم ممكن يكونوا همّ كمان في قلبهم ليك نفس التقدير.. علشان لو انت مقولتش النهارده وهمّ سافروا مكان بعيد بكره ممكن يكون متأخر قوووي ******* لو انت بتحب والديك, وماجاتش الفرصة انك تقولهم كده.. قول همّ ممكن يكونوا موجودين دلوقتي علشان تقولهم.. علشان لو انت مقولتش وهما رحلوا النهارده بكره ممكن يكون متأخر قوووي ******* ابعت الرسالة دي لكل شخص انت بتهتم بيه, ومن ضمنهم الشخص اللي بعتها ليك حتشوف ازاي فيه ناس بتهتم بيك, وانت مش عارف ابعتها النهاردة.. لان بكره ممكن يكون متأخر قوووي ******* ![]() :36_9_2::36_9_2::36_9_2:
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عدى عليـنا بكره يا سيّد ... @ | follow me | المنتدى العام | 6 | 04-02-2010 05:22 AM |
| حسام حسن يجتمع مع المهاجمين.. واعتذار من براجا لتأخر كالابا | beckham | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 02-14-2010 02:36 AM |
| الدراسه بكره والدح والمذاكره هيبتدوا | amira abdo | منتدى الترحيب والاهداءات | 18 | 10-04-2009 12:58 PM |
| الزمالك يكون أو لا يكون في لقاءالمقاولون | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 08-23-2009 09:36 AM |
| متى يكون 1+1=1 ؟؟؟ | karmen | المنتدى العام | 10 | 08-13-2009 04:18 AM |