منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ الاسره والمجتمع والتعليم ۝ > عالم ادم

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 03-17-2008, 10:14 AM
الصورة الرمزية Silver
Silver Silver غير متواجد حالياً
*_* عـدو المرأة *_*
 
تاريخ التسجيل: Feb 2008
الدولة: مـــــــــ ام ـــــصــــ الدنيا ـــــر
المشاركات: 5,052
إرسال رسالة عبر MSN إلى Silver إرسال رسالة عبر Yahoo إلى Silver
بكره ممكن يكون متأخر قوي



بكره ممكن يكون متأخر قوي



لو انت زعلان من اي حد, ومفيش حد لاقيه علشان يصالحكم على بعض.. صالحُه انت
ممكن يكون الشخص ده لسه عايز يكون صاحبك.. ولو معملتش كده النهاردة
بكره ممكن يكون متأخر قووووي
*******
لو انت بتحب شخص, والشخص ده ميعرفش انك بتحبه.. قولّه او قولّها
ممكن يكون الشخص ده هو كمان بيحبك ولو انت مقولتلوش النهارده
بكره ممكن يكون متأخر قوووي
*******
لو انت لسه بتحب حد وفاكر انه نسيك.. قولّه او قولّها
ممكن يكون الشخص ده كان بيحبك طول عمره.. ولو انت مقولتش النهارده
بكره ممكن يكون متأخر قوووي
*******
لو محتاج ان صديقك يقرّب منك.. اسأله او اسألها
ممكن يكون هو محتاج اكتر منك.. ولو انت مسألتش النهارده
بكره ممكن يكون متأخر قوووي
*******
لو انت عندك اصدقاء وشايلّهم تقدير بجد.. قولّهم
ممكن يكونوا همّ كمان في قلبهم ليك نفس التقدير.. علشان لو انت مقولتش النهارده وهمّ سافروا مكان بعيد
بكره ممكن يكون متأخر قوووي
*******
لو انت بتحب والديك, وماجاتش الفرصة انك تقولهم كده.. قول
همّ ممكن يكونوا موجودين دلوقتي علشان تقولهم.. علشان لو انت مقولتش وهما رحلوا النهارده
بكره ممكن يكون متأخر قوووي
*******
ابعت الرسالة دي لكل شخص انت بتهتم بيه, ومن ضمنهم الشخص اللي بعتها ليك
حتشوف ازاي فيه ناس بتهتم بيك, وانت مش عارف
ابعتها النهاردة..
لان بكره ممكن يكون متأخر قوووي
*******


:36_9_2::36_9_2::36_9_2:
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء

فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء

رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
عدى عليـنا بكره يا سيّد ... @ follow me المنتدى العام 6 04-02-2010 05:22 AM
حسام حسن يجتمع مع المهاجمين.. واعتذار من براجا لتأخر كالابا beckham صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 02-14-2010 02:36 AM
الدراسه بكره والدح والمذاكره هيبتدوا amira abdo منتدى الترحيب والاهداءات 18 10-04-2009 12:58 PM
الزمالك يكون أو لا يكون في لقاءالمقاولون admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 08-23-2009 09:36 AM
متى يكون 1+1=1 ؟؟؟ karmen المنتدى العام 10 08-13-2009 04:18 AM


الساعة الآن 10:21 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir