![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
ياااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااه انت بتأزن فى مالطه
انا اتسرق منى مواضيع كتييييييييييييييييييير ومش منسبه حتى وبحس بحرقة دم كبير والاكتر فى حرقة الدم اللى يعدل فى موضوع سرقه منى ويكتب اته هو اللى كاتبه ويقول تعبت واجهدت فيه بحس انى عاوز اكسر الشاشة اللى قدامى عاشت الايادى على الموضوع ده |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| موضوعي, شباب |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اتحداك تقراء موضوعي ولا ترد عليه . . . | Mr.New | اضحك من قلبك | 6 | 06-29-2009 03:43 AM |
| موضوعي مغلق ليه؟؟؟ | MORO CHOCOLATE | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 4 | 06-04-2009 08:48 AM |
| (:اهداء مني لكل من يرد على موضوعي :) | prince of alex | عالم ادم | 9 | 04-22-2009 11:19 PM |