منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #3  
قديم 07-17-2009, 07:42 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

هقولك يا رضوان مفيش حد بيعمل زى ما انت بتقول كده
يعنى انا مش هختار البرتقان مثلا عشان عطشانه او هختار الموز عشان جعانه
لأ نادرا جدا لو حد عمل كده
كل الناس بتختار الفاكهه اللى هى بتحبها وبتميل ليها
يعنى انا لو دخلت مكان زى ده ولاقيت انواع مختلفه من الفاكهه اكيد هختار النوع اللى بحبه وبفضله حتى لو كان مش مناسب لحالتى ساعتها
وطبعا ميلك لنوع معين من الفاكهه بيعكس جانب من شخصيتك
بس ده طبعا مش شئ أساسى يعنى ولا مسلم بيه
عالعموم أنا اخترت الخوخ
* اذا اخترت الخوخ :فأنت إنسان جاف , تحب المصلحة الشخصية , وتؤمن ان الدنيا تضحك لك وحدك , عادة أنت تفكر بكيف سيكون يوم غد , وأنت تكره اللحظة التي تعيشها لأنك تؤمن أن غدا سيكون أفضل
بس مش عارفه أنا مش كده وحاسه ان مش هو ده تحليل شخصيتى
يمكن اكون كده فعلا وانا مش واخده بالى وممكن اكون مش كده فعلا والكلام ده كله تهريج
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
أكبر, شخصيتك, عاوز, فاكهه, هتاكل, وهتعرف, كده؟؟


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
هل شخصيتك بالحقيقه نفس شخصيتك بالمنتدى..؟؟ lost love المنتدى العام 6 03-23-2010 09:45 AM
فاكهه حرمها الله ولازلنا نأكل فيها ؟؟ tafa سلة المحذوفات 4 12-06-2009 10:06 AM
شخصيتك golden man المنتدى العام 11 11-20-2009 08:33 AM
فاكهه حرمها الله ولازلنا نأكل فيها ؟؟ tafa سلة المحذوفات 2 06-23-2009 11:47 PM
تعال اختار ..... لتعرف شخصيتك ... تكملة لمواضيع اعرف شخصيتك الي في المنتدى prince of alex المنتدى العام 6 05-03-2009 10:16 PM


الساعة الآن 09:15 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir