![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
هقولك يا رضوان مفيش حد بيعمل زى ما انت بتقول كده
يعنى انا مش هختار البرتقان مثلا عشان عطشانه او هختار الموز عشان جعانه لأ نادرا جدا لو حد عمل كده كل الناس بتختار الفاكهه اللى هى بتحبها وبتميل ليها يعنى انا لو دخلت مكان زى ده ولاقيت انواع مختلفه من الفاكهه اكيد هختار النوع اللى بحبه وبفضله حتى لو كان مش مناسب لحالتى ساعتها وطبعا ميلك لنوع معين من الفاكهه بيعكس جانب من شخصيتك بس ده طبعا مش شئ أساسى يعنى ولا مسلم بيه عالعموم أنا اخترت الخوخ * اذا اخترت الخوخ :فأنت إنسان جاف , تحب المصلحة الشخصية , وتؤمن ان الدنيا تضحك لك وحدك , عادة أنت تفكر بكيف سيكون يوم غد , وأنت تكره اللحظة التي تعيشها لأنك تؤمن أن غدا سيكون أفضل بس مش عارفه أنا مش كده وحاسه ان مش هو ده تحليل شخصيتى يمكن اكون كده فعلا وانا مش واخده بالى وممكن اكون مش كده فعلا والكلام ده كله تهريج |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| أكبر, شخصيتك, عاوز, فاكهه, هتاكل, وهتعرف, كده؟؟ |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هل شخصيتك بالحقيقه نفس شخصيتك بالمنتدى..؟؟ | lost love | المنتدى العام | 6 | 03-23-2010 09:45 AM |
| فاكهه حرمها الله ولازلنا نأكل فيها ؟؟ | tafa | سلة المحذوفات | 4 | 12-06-2009 10:06 AM |
| شخصيتك | golden man | المنتدى العام | 11 | 11-20-2009 08:33 AM |
| فاكهه حرمها الله ولازلنا نأكل فيها ؟؟ | tafa | سلة المحذوفات | 2 | 06-23-2009 11:47 PM |
| تعال اختار ..... لتعرف شخصيتك ... تكملة لمواضيع اعرف شخصيتك الي في المنتدى | prince of alex | المنتدى العام | 6 | 05-03-2009 10:16 PM |