![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
سهران أنا وزمايلى
ف اسطنها مش ف الوايلى قالولى ياسمرة ارسم وفكر ف ايه بتحلم وأوعاك ف يوم تندم مادام مش عاوز تتكلم مش عارف ارسم ايــــه ارسم شمس هادية ولاارسم ضحكة صافية طيب ارسم نجمة باكية القمر غطى عليه ارسم حبيبة مستنية همومها ف شيكارة متعبية مش فاضل ف عمرها بقية ضاع العمر منك ليه ارسم موجة غضبانة من قسوة الناس زهقانة بتضرب رملة بحر عطشانة ولاارسم واحدة من حبيبها زعلانة خدعها وسابها لنصيبها ندمانة ونهايتها بين الدروب حيرانة (تحب ترسم انت ايه) |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ارسل sms ببلاش من ال dsl..... مجرب | يولاندوكادي | دنيا الجوال | 0 | 09-30-2010 05:53 PM |
| ارسل sms ببلاش من ال dsl..... مجرب | زاوىزروووو | دنيا الجوال | 0 | 09-22-2010 06:46 AM |
| ارسل 5 رسائل لمن تحب مجانا | جلاسيتنا | سلة المحذوفات | 0 | 07-18-2010 07:08 PM |
| ارسل sms ببلاش من ال dsl..... مجرب | جوجوالشجرة | سلة المحذوفات | 1 | 05-22-2010 08:20 AM |
| ارسل رسائل جوال بالمجان رسائل موبايل مجاناً ارسل ببلاش الان | عضوانيتا | دنيا الجوال | 1 | 12-09-2009 04:09 AM |