![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
|
فى ليلة من الليالى ..............تايه وسط الزحام اْشوف عيون حزينة ............ سهرانه ولابتنام والاقينى امشى وأروحلها...... ده مين اللى زعلك تسال وارد واقولها ............. ده انا اللى كنت بسالك هى ردت عليا ف لحظة قالت....... مفيش ف الدنيا فرح وسط الكلام دمعتها سالت ........مكتوب عليا الجرح وفجاة ييجى يقوللى.............. انا كده تملى مكتوب عليا انجرح.............. والفرح عمره ميفضللى مقدرتش يوم اتخلى عنه............كل ليله احلم بقربه بس هو اتخلى عنى ........... بيقول ظروفه اقوى منه مهما كانت الظروف ............ جوا قلبه كنت بشوف حب وشوق وغرام .............. زى النقط فوق الحروف اهرب واروح لبعيد.............. والاقى نفسى وحيد احن لذكرى فاتت ............... وارجع ومفيش جديد أنا مقدرش ف يوم يخون..... وغاب اكترمن سنة وازاى حبك يهون..... اعذرينى هو انا |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| قصة حب حزينة | beautiful princess | المنتدى العام | 7 | 02-23-2010 09:43 PM |
| نغمة حزينة جدا لذيذة جدا | قيس470 | دنيا الجوال | 0 | 01-01-2010 08:28 AM |
| نغمة حزينة كلها شجن | قيس470 | دنيا الجوال | 0 | 12-29-2009 11:15 AM |
| هل أمهاتنا حزينة و مجروحة ؟ | مرور الكرام | المنتدى العام | 4 | 12-25-2009 11:17 PM |
| نغمة رومانسية حزينة جدا | قيس470 | دنيا الجوال | 0 | 11-17-2009 01:07 AM |