![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
قصيده جديده ألفتها بعنوان (( عارفك ))
ياريت تقولولي رأيكم :- عارفك بتدي راحة البال عارفك بتشيل كل الأحمال عارفك تقدر فى كل الأحوال مفيش اي حاجه عندك محال عارفك حاسس بدموعي وانهياري عارفك شايف حزني ومراري عارف حنانك فوق انكساري عارفك اقوى من ضعف حالى عارفك بتغير مودي ببقى زعلان وبتغير سكوتي بنادي عليك بأعلى صوتي انت حياتي ومن غيرك مسواش حتى موتي ************************************ |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| تأليفي, عارفك |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| قصيدة كاكي .. من تأليفي | THE KING | الابداعات الفنيه للاعضاء | 10 | 11-19-2010 08:48 AM |
| غلطة عمري ... من تأليفي | THE KING | الابداعات الفنيه للاعضاء | 9 | 12-10-2009 09:36 AM |
| شوية حبشتكنات من تأليفى (قولولى رأيكم) | البرنس الوحدانى | المنتدى العام | 9 | 12-08-2009 10:39 PM |
| حب من طرف واحد .. من تأليفي | THE KING | الابداعات الفنيه للاعضاء | 12 | 11-24-2009 08:12 AM |