![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
بسم الله الرحمن الرحيم
كلنا عارفين الصديق من العدو لك ازاي تعرف العدو الي عامل صديقك ؟؟ مثلا : يكون حصلو حاجة و حشة زي انه صقت ف الامتحانات هيكون زعلاااااااااااااااااااااا اااااااااااااان انت ساعتها اعملو اختبار قولو انا نجحت هاتلاقيه زعلان و وشه احمرx-( اعرف انو عدوك لو كان صاحبك بجد كان خدك بالحضن و باسك كمان لو زعل قويx-( قوله انا كنت بهزر هتلاقيه طاير من الفرحة اظن ان انكو عرفتو مين سعتها صاحبك بجد
__________________
-------------------------------------- @};-البرنس الوحداني@};- @};-@};-@};- @};-lonely prince @};- ----------------------------------------- the boss 2o1o [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] when I'm gone, just carry on, don't mourn every time you hear the sound of my voice Just know that I'm looking down on you smiling And I didn't feel a thing, So baby don't feel no pain Just smile back
التعديل الأخير تم بواسطة THE BOSS ; 09-13-2009 الساعة 12:08 PM |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| العين, صديقك, عامل |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ~¤¦¦§¦¦¤~ {هل يمكن أن يتخلى عنك صديقك من أجل .....؟!} ~¤¦¦§¦¦¤~ | كونان | عالم ادم | 15 | 11-20-2009 11:32 PM |
| إعرف مين صديقك العادى ومين صديقك الحقيقي!!! | karmen | المنتدى العام | 10 | 09-08-2009 01:55 PM |
| من هو صديقك | نسيم الروح | المنتدى العام | 11 | 06-24-2009 09:11 PM |
| انا صديقك .. وانا أقف بجانبك | THE KING | عالم ادم | 8 | 05-06-2009 08:25 AM |
| ما معنى الصداقة؟ وكيف تتخذ صديقك؟؟ | tafa | المنتدى العام | 4 | 07-29-2008 09:39 AM |