![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
مش شايفه ليه وأنا عيني مفتوحه
وإزاي أغني وروحي مجروحه وإزاي وليه بناكل ف بعضينا وإحنا براح الكون يقضينا هو إحنا ليه قاسيين على روحنا وبقينا ليه نضحك على جروحنا ضمايرنا فين تاهت ملامحنا غابت سنين ونسينا مين إحنا هو إحنا مين وإزاي وليه تبقى القلوب جاحده والكون يا ناس أرض وسما واحده إمتى القلوب تصفى وتتهنى والغيم يدوب تبقى الحياه جنه إمتى براح الكون يقضينا؟؟؟ حد يقوللى إمتى لما سمعت الأغنيه دى عجبتنى أوى حد فيكم شاف فيلم ليلة البيبي دول وسمع الأغنيه دي ليه بنموت في بعض وبنقتل في بعض والكون قدامنا واسع أوى ده براح الكون ممكن يساعنا كلنا ويساع قدنا مليون مره ليه كل واحد عاوز ياخد مكان التانى وحق التانى ليه احنا كلنا كدول وكأفراد بنطمع في اللى مش من حقنا ليه كل واحد فينا مش بيرضى باللي مكتوبله واللى إتقسمله بليز يا جماعه جاوبونى عشان انا فعلا دماغى صدعت من كتر التفكير ليه وليه وليه وليه إمتى براح الكون يقضينا؟؟؟؟ |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الكون, براح, يقضينا؟؟, إمتى |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اجمل ما في الكون | ايلول | المنتدى العام | 2 | 05-26-2010 09:02 AM |
| الكون كلة بيدور | beckham | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-26-2010 05:15 PM |
| إمتى تبقى البنت عبيطه؟؟!!! | karmen | عالم حواء | 9 | 10-08-2009 01:12 PM |
| أجمل مافي الكون | محبة الفردوس | منتدى نور الإيمان | 2 | 06-22-2009 11:39 AM |
| من هى ملكة جمال الكون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ | memo* | عالم حواء | 6 | 06-20-2009 08:09 PM |