منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #4  
قديم 09-26-2009, 05:43 AM
karmen karmen غير متواجد حالياً
مراقبه القسم العام
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: دايخه في دنيا بايخه
المشاركات: 15,237
افتراضي

تعلمت....

انه لو كنا متوكلين على الله حق التوكل لما قلقنا على المستقبل
ولو كنا واثقين من رحمته تمام الثقه لما يئسنا من الفرج
ولو كنا موقنين بحكمته لما عتبنا عليه بقضاؤه وقدره
ولو كنا مطمئنين الى عدالته لما شككنا في نهاية الظالمين
وان لله جنودا يحفظوننا ويدافعون عنا منهم....

ونعم بالله

ومن توكل على الله حق توكله


تعلمت....

ان جرحي لايؤلم احدا في الوجود غيري
وان بكاء الناس من حولي....لن يفيدني بشيء


فعلا طول عمري واثقه تماما ان محدش يحس بجرح حد اكتر منه حتى لو كان اقرب الناس ليه
ممكن يحس بيه شويه ويزعل عليه
لكن مش زي صاحب الجرح او المشكله
مشكور عمرو عالموضوع الرائع
رد مع اقتباس
 


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
كمبيوتر المستقبل الحق بسرعه vindiesel المنتدى العام 3 02-01-2010 01:18 AM
احدث ميك اب للعرائس ادخلو بسرعه lost love عالم حواء 6 01-21-2010 06:21 PM
تألمت .....فتعلمت صاحب القلب الميت منتدي الفنون الادبيه 5 11-22-2009 01:13 PM
بالك طويل واللا بتتعصب بسرعه؟؟ إدخل شوف !!!! karmen سلة المحذوفات 1 08-18-2009 12:50 AM
إنت عربى..فرحان .. مبسوط ؟...أدخل بسرعه EL_MJEK المنتدى العام 2 03-12-2008 06:19 AM


الساعة الآن 11:56 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir