![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
تعلمت....
انه لو كنا متوكلين على الله حق التوكل لما قلقنا على المستقبل ولو كنا واثقين من رحمته تمام الثقه لما يئسنا من الفرج ولو كنا موقنين بحكمته لما عتبنا عليه بقضاؤه وقدره ولو كنا مطمئنين الى عدالته لما شككنا في نهاية الظالمين وان لله جنودا يحفظوننا ويدافعون عنا منهم.... ونعم بالله ومن توكل على الله حق توكله تعلمت.... ان جرحي لايؤلم احدا في الوجود غيري وان بكاء الناس من حولي....لن يفيدني بشيء فعلا طول عمري واثقه تماما ان محدش يحس بجرح حد اكتر منه حتى لو كان اقرب الناس ليه ممكن يحس بيه شويه ويزعل عليه لكن مش زي صاحب الجرح او المشكله مشكور عمرو عالموضوع الرائع |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| كمبيوتر المستقبل الحق بسرعه | vindiesel | المنتدى العام | 3 | 02-01-2010 01:18 AM |
| احدث ميك اب للعرائس ادخلو بسرعه | lost love | عالم حواء | 6 | 01-21-2010 06:21 PM |
| تألمت .....فتعلمت | صاحب القلب الميت | منتدي الفنون الادبيه | 5 | 11-22-2009 01:13 PM |
| بالك طويل واللا بتتعصب بسرعه؟؟ إدخل شوف !!!! | karmen | سلة المحذوفات | 1 | 08-18-2009 12:50 AM |
| إنت عربى..فرحان .. مبسوط ؟...أدخل بسرعه | EL_MJEK | المنتدى العام | 2 | 03-12-2008 06:19 AM |