منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > منتدي الفنون الادبيه > الابداعات الفنيه للاعضاء

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 10-01-2009, 08:18 AM
emy love emy love غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
المشاركات: 12
خاص(الماجيك) خسارة اليالى

خسارة اليالى والايام
خسارة الحب والاشواق
خسارة حتى النظرة لعنيك
والدمعة الى ببكيها عليك
زمان قلبى كان ملك اديك
وفى ثانية ضيعتة
ونسيت ونسيتة حبة ليك
هقولك اية بعد الى كان
بسببك مافيش احساس
والفراق بقالة وقت واوان
معتش عارفة الخداع دة سمة فيك
ولا طبع فى الانسان:-o
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
الحالى, خسارة


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
زيدان: بدأ الجد إما الفوز بكل شيء أو خسارة كل شيء beckham صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 01-21-2010 09:12 PM
الإسماعيلي ينجو من خسارة مبكرة أمام المنصورة admin صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 08-06-2009 09:38 AM
خسارة الــ بنتلى يشيلها الونش Silver الصـــور ومقاطع الفيديو 3 06-17-2009 11:16 AM
يا رب نكمل من غير خسارة كمان !!!!!!! prince of alex صدى الملاعب العربيه والعالميه 5 04-30-2009 07:54 AM
يا خسارة يا حضرى هيمة فرج صدى الملاعب العربيه والعالميه 1 03-31-2008 01:38 AM


الساعة الآن 11:23 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir