منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #21  
قديم 10-03-2009, 12:47 AM
follow me follow me غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
الدولة: EgYpT
المشاركات: 132
إرسال رسالة عبر MSN إلى follow me إرسال رسالة عبر Yahoo إلى follow me
زيــــــــزو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة silver مشاهدة المشاركة
عارف يا أحمد ،،،

الكلام ده بيحصل فى كل حتة

وفى أى مكان أياً كان

بس انت عارف انا بقول

يارب أى مسؤل يقوم بزيارات بس

مش عايزين حاجة أكتر من كده

مجرد ان أى مسؤل بيزور أى مكان

خلاص المكان ده هيبقى " ميت فل وعشرة "

يبقى مفيش أحسن من كده

لوكل مسؤل قام بشوية زيارات لكل مكان

يبقى خلاص الاماكن حالها هيتعدل

طبعاً مش هنحكى ونقول على الأماكن اللى بيحصل فيها زيارات

بس هأقولك مثلاً لما سوزان مبارك نزلت زيارة لبنها

ولما الريس نزل زيارة لشبين الكوم " اسبوع شباب الجامعات "

وبرضه اجتماع رئيس الوزراء والوزراء والمحافظين فى شبين الكوم

تخيل بقى التغيير كان ازاى فى الاماكن دى ،،،

موضوع مميز يا أحمد

بالتوفيق


و الله انا معاكـ ان لو فى متابعه و زيارات بإستمرار .. اكيد الحال هيتعدل
بس خد بالكـ ان الحال هيتعدل بس عشان اى زياره مفاجئه .. يعنى بيأمنوا نفسهمـ
يعنى مش عشان هما اصلاّ عايزين يبقوا كويسين لا سمح الله

مش عارف الناس دى ليه مبتفكرش ان الحكايه بسيطه جداّ
ربنا يهدى
منورنى يا سيـــلفو
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
لازمـ, انتوا


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
لشباب الماجيك وبس مجموعة دبل لعيونكم انتوا وبس دبدوباية عالم ادم 7 04-01-2017 02:08 AM
أسهل وألذ سندويتش من صنع ايدكوا انتوا دبدوباية الماكولات والمشروبات 6 02-27-2010 10:25 AM
انتوا حمييييييييييييير vindiesel المنتدى العام 20 01-05-2010 01:15 AM


الساعة الآن 07:44 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir