![]() |
|
#10
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
إعتذار
أقسم بالله ما صدقت حاجه كل ما في الموضوع إن كلامهم جد أوى مفيهوش أي تلميح حتى إنهم بيهزروا فأنا إستغربت بيتكلموا كده بأسلوب ناشف وأكن دي الحقيقه فعلا حسيت كده من أسلوبهم انهم معترضين على إنك تكتب موضوع تنصح فيه الشباب وانت اصلا محتاج النصيحه هو ده اللى حسسونى بيه ربنا اللي عالم يا رامى أنا عارفه انت محترم قد ايه والله العظيم ما صدقت ولا كلمه إتقالت بس هما في الموضوع التانى قبل ما يعملوا الموضوع ده كانوا حابكين الموضوع أوى طبعاً مش محتاجه استفتاء على أخلاق رامي رامي ده يعتبر من آخر الرجال المحترمين |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| العضو, اخلاق, استفتاء, رامي |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| استفتاء لعام 2009 | golden man | المنتدى العام | 20 | 03-06-2010 08:37 AM |
| **ألف مبروك سيلفر الألفيه الرابعه** | karmen | منتدى الترحيب والاهداءات | 8 | 09-10-2009 05:06 PM |
| زكي أفضل لاعب عربي في استفتاء مجلة الحدث اللبنانية | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 01-02-2009 02:06 AM |
| عبد ربه ثانى افضل لاعب في مصر في استفتاء رابطة المحترفين المصريين | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 05-15-2008 08:55 AM |
| استفتاء عن فتح بعض الاقسام الجديده | Elmjeck | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 5 | 02-27-2008 09:13 AM |