![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
والله ايام التعليم دى كانت ايام هنا وسعد وروقااااااااااااااااان
انما دلوقت خلاص بقى بقينا ناس مسئولين وشغالين طبعا انت فاهمنى علشان انت راجل شغال وعارف الفرق بين ايام التعليم وايام الشغل تسم اسامه على المرور
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| بدايه, دراسى, دعوه, طالب |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مجموعة حكم لللامام على بن ابى طالب | لؤلؤة الايمان | منتدى نور الإيمان | 1 | 08-21-2010 08:40 AM |
| مــقابلة مع .. طالب ما بحب الدراسة .!. | صاحب القلب الميت | اضحك من قلبك | 17 | 12-06-2009 07:27 AM |
| بدايه طيبه بأزن الله | scientist_363 | منتدى الترحيب والاهداءات | 6 | 07-16-2009 04:58 AM |
| قصيدة طالب في مادة الرياضيات | admin | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 04-24-2008 01:49 AM |
| خير بدايه السلام | ابوتركي11 | منتدى الترحيب والاهداءات | 5 | 03-08-2008 10:50 AM |