![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
ممممممممممممممممممممم
انا اعتقد حصلي حجات كتير قوي في السنه دي السنه دي اتجمعت انا وببنات عمي وكانت اجازة صييف اروع من الخيال ونجحت في صفي بنسبه مرتفعه ومجموع عالي ووووو مش فاكره حاجه دلوقتي كمان لو افتكرت هارجع اقولكم هههههههههههههههه |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| 2009؟, احلى, حاجة, حصلتلك |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| حصريا (رحمها الله) البوم الشيخ احمد العجمى فى حب الوالدين 2009 | Elmjeck | منتدى الصوتيات والمرئيات الإسلامية | 42 | 02-02-2010 10:02 PM |
| احلى مقابلة مع احلى محشش ،:" | لمحه حب | اضحك من قلبك | 2 | 01-24-2010 05:24 AM |
| حاجة غريبة ***كل اللي اسمه احمد *** | lost love | المواضيع والأحاديث الغير صحيحة | 5 | 01-13-2010 06:13 PM |
| احلى حاجة في الدنيا | THE BOSS | الابداعات الفنيه للاعضاء | 2 | 09-15-2009 06:16 AM |
| pes 2009 اجمد باتش | THE BOSS | منتدي العاب الكمبيوتر | 2 | 09-09-2009 09:29 PM |