![]() |
|
#8
|
||||
|
||||
|
ليتك تحس بنار عاشق ؟ قتل نفسه نسى امسه .طفت شمسه .ومن حبك صار يكلم نفسه
__________________
![]() على جنب كدا ~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| اجمد 50 رساله حب واتحداك |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| احلى مقابلة مع احلى محشش ،:" | لمحه حب | اضحك من قلبك | 2 | 01-24-2010 05:24 AM |
| رساله فى حب الماجيك | vindiesel | المنتدى العام | 7 | 01-07-2010 01:28 AM |
| رساله حب | love habiby | منتدى الترحيب والاهداءات | 4 | 09-22-2009 09:32 AM |
| رساله ترحيب | لحن الوفاء | منتدى الترحيب والاهداءات | 6 | 09-10-2009 05:28 PM |
| •.?.•°رساله بلا بريد°•.?.• | teacall | المنتدى العام | 7 | 11-13-2008 11:42 PM |