![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
والله صدقنى مش وحشين وانا مش هقبل المنافسه علشان مش هيبقى فيه مقارنه اصلا
ولو مش مصدق ابقى اسال "ادمن سيلفر زومبى الاسمر" علشان دول اللى مسموح لهم انهم يقلبوا فى الموبايل بتاعى اوعى وشك ههههههههههههههههههههههههه هههه ما تقوله يا اسامه
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| اجمد 50 رساله حب واتحداك |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| احلى مقابلة مع احلى محشش ،:" | لمحه حب | اضحك من قلبك | 2 | 01-24-2010 05:24 AM |
| رساله فى حب الماجيك | vindiesel | المنتدى العام | 7 | 01-07-2010 01:28 AM |
| رساله حب | love habiby | منتدى الترحيب والاهداءات | 4 | 09-22-2009 09:32 AM |
| رساله ترحيب | لحن الوفاء | منتدى الترحيب والاهداءات | 6 | 09-10-2009 05:28 PM |
| •.?.•°رساله بلا بريد°•.?.• | teacall | المنتدى العام | 7 | 11-13-2008 11:42 PM |