![]() |
|
#10
|
|||
|
|||
|
في اي حاجه يا يوسف لو احتجتني انا موجود وبجد رسايلك تحفه وتبصلش لحد حتي ابن خالتي اوك
أحكيلك حكاية قلب حلف يمشي على أمرك رفض يسكن صدور الناس وجالك بيسكن بصدرك لاحس.. لاخبر .. لا أثر .. بس ده طبع البدر يطل يوم ويغيب طول الشهر ألو محل الورود ؟ لو سمحت عاوز أحلى ورده لأحلى عيون تقرأ الرساله
__________________
:-w (~~) كن كالنجم الذي يقضي عمره كله من اجل بث النور للجميع دون ان ينتظر من احد يرفع رأسه ويقول (*) شكرا ^ ^ :-w ^ ^[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| اجمد 50 رساله حب واتحداك |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| احلى مقابلة مع احلى محشش ،:" | لمحه حب | اضحك من قلبك | 2 | 01-24-2010 05:24 AM |
| رساله فى حب الماجيك | vindiesel | المنتدى العام | 7 | 01-07-2010 01:28 AM |
| رساله حب | love habiby | منتدى الترحيب والاهداءات | 4 | 09-22-2009 09:32 AM |
| رساله ترحيب | لحن الوفاء | منتدى الترحيب والاهداءات | 6 | 09-10-2009 05:28 PM |
| •.?.•°رساله بلا بريد°•.?.• | teacall | المنتدى العام | 7 | 11-13-2008 11:42 PM |