![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Those who do not consider me gain do not perceive the loss of
من لا يعتبرني مكسب لا اعتبره خسارة دى العباره الجديده اللى توقيعك يا اسامه ترجمه تمااااااااااام تجاره انجليزى بقى
__________________
من النهارده مفيش توقيع
الفيلا بتاعتنا هى التوقيع [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| للتعبير, مشاعرك, بالانجليزي, رائعه |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| صعيدى بيعاكس واحدة بالانجليزى!! | manolly | سلة المحذوفات | 1 | 08-10-2010 08:27 AM |
| صور اكثر من رائعه تحت الثلج | MAGIC7 | الصـــور ومقاطع الفيديو | 3 | 08-10-2010 06:00 AM |
| ادخل واكتب رساله وعبر عن مشاعرك لمن تحب هنا.......... | أمير الظلام | المنتدى العام | 3 | 02-25-2010 12:32 AM |
| صور رائعه فى مصر ههههههههههههههههه | mas9220 | الصـــور ومقاطع الفيديو | 4 | 12-03-2009 11:10 PM |
| صور رائعه من الخيال | -=(Lonley Girl)=- | الصـــور ومقاطع الفيديو | 1 | 06-04-2008 01:02 PM |