![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
بجد احساس صعب اوى
لما تبقى الدموع فى عينك وانت مش عارف 00 تسلم الايااااااااااااادى يا محمد
__________________
وعد العيون اصدق وعود الحب وعنيه قالولى كلام كتير م القلب ان عشت احلم بيه بقالى سنين من غير ما اشوفه انا كان فى قلبى حنين lost love
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الدموع, وبكى |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| انواع الدموع ......... | manolly | المنتدى العام | 5 | 03-07-2010 06:57 AM |
| حينما تتكلم الدموع | lost love | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 02-25-2010 11:22 AM |
| حقائب الدموع والبكاء (نزار قباني) | karmen | منتدي الفنون الادبيه | 2 | 01-10-2010 03:41 AM |
| :*: لن نبكي في الجنة :*: | sha3lan | منتدى نور الإيمان | 1 | 03-01-2009 03:23 AM |
| فرح عند سماع خبر وفاة والده وبكى عند سماع صوت المنبه | GHOST | المنتدى العام | 5 | 11-19-2008 01:14 AM |