![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
كل منهما يتحدث عن الاخر وكانة رمز للرومانسية
هو انا بصراحه مبكتش بس اتاثرت علشان اكون صريح شكرا بوسي على القصه ويا تري فيه منها حقيقى دلوقتى |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ابكتنى, ستبكيك |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|