![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
ياااااااويلكم ياااويلكم يا ميت نهار ويلكم
مين بقى اللي دخل البنو ادم ده هنا انا عايزاكو تقفلو الباب ومش عايزه اشوووووووف ديل جلبية تمسااااح فيكو هنااا احنا مش ناقصين وجع دماااغ ورغي كثير وانت بالخصوص ياسمك ايه... ايوه انت .... انت بالخصووووووووووووص مش عايزه اشوووووووفك هنا تاني خاااالص |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الماجيك...اوعى, بنات, عصابة |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عصابة التماسيح | admin | عالم ادم | 113 | 08-26-2015 12:57 AM |
| اوعى تقف لبنت فى المترو | لمحه حب | عالم ادم | 10 | 11-05-2009 07:07 PM |
| بنات الماجيك بعد 50 سنة,,,,,,,, | radwan | سلة المحذوفات | 10 | 07-28-2009 08:09 PM |
| اضحك كركر.... اوعي تفكر | تقوى الروح | اضحك من قلبك | 14 | 07-15-2009 09:34 AM |
| بنات الماجيك بنات تجنن | GHOST | الصـــور ومقاطع الفيديو | 20 | 05-01-2009 12:38 AM |