![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
أنا ملاحظه بسم الله ما شاء الله
ان الأعضاء الجداد بقوا قدام خلاص وبقوا مشرفين والحياه بقت بيس ياللا عقبال الجداد أوي بقى ما يبقوا قدام هما كمان وبعدين انت رحت فين يا أحمد |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الاعضاء, القدام, خشوا, شوية, عاوزكم, والجداااد |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هل صحيح اكثر الناس ضحكا هم اكثرهم حزنا ؟؟ | ahmed.dodo | المنتدى العام | 5 | 05-06-2010 11:53 AM |
| خشوا شوفو الرومانسيه علي حق | amira abdo | الصـــور ومقاطع الفيديو | 5 | 12-22-2009 09:02 AM |
| بعد إذنكم !!هثبت شوية مواضيع وأحذف شوية مواضيع | karmen | المنتدى العام | 7 | 07-19-2009 03:54 PM |
| اخي اختي هل تعاني من صعوبه القيام الليل وصلاه الفجر ؟ | tafa | منتدى نور الإيمان | 2 | 06-24-2009 05:57 AM |
| هل فعلا الناس الذين يضحكون اكثر هم الاكثر حزنا...؟ | Elmjeck | المنتدى العام | 1 | 03-12-2008 05:09 AM |