منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > الصـــور ومقاطع الفيديو

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #5  
قديم 01-20-2010, 09:23 AM
dodash dodash غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
المشاركات: 86
افتراضي

يم يم يم بجد الشكولاتة تحفة أوى رغم أنى ماليش فى الحاجات المسكرة أوى
بس معنديش مانع أنى أتنازل فى سبيل الشكولاتة الطعمة دى وبجد تسلم أيديكى
على الصور اللى تجنن دى وعن أذنكم بقى علشان أنا نازلة السوبر ماركت دلوقتى
أشترى شكولاتة لحسن بجد أنا نفسى راحت لها أوى ههههههههههه وطبعا
نوكومنت على كلامى
رد مع اقتباس
 

الكلمات الدلالية (Tags)
مساء, الشوكليت

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
نبروه .. تاريخ صغير ومواجهه وحيدة مع الأهلي وأبرز لاعبيه ونتائج هذا العاميلتقي الأهلي مساء يوم غدا ا ELMAGIC MHE صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 05-21-2010 02:17 PM
الزمالك ينفي وجود خلافات مع كالابا ويؤكد: اللاعب يصل مساء الجمعة EzAt99 صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 02-05-2010 09:28 AM
دوائر الشوكليت لمحه حب الماكولات والمشروبات 6 01-05-2010 05:42 PM
فى مساء اليوم تصل مصر للماتش الفيصل ومانولى تصل !!!!!! golden man منتدى الترحيب والاهداءات 15 11-21-2009 04:15 AM
الأهلى وبايرن ليفركوزن فى السادسه مساء الغد بتوقيت القاهرة EzAt99 صدى الملاعب العربيه والعالميه 0 07-07-2009 11:02 PM


الساعة الآن 10:56 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir