![]() |
|
#5
|
||||
|
||||
|
منور موضوعى أدمين
وطبعا حبيبة قلبى دوداش أنا سعيدة وطايرة من الفرحة انها وسطنا هنا ف الماجيك ربنا يخليها ليا يارب بقولك ايه يادوداش أنا عزماكى على آيس كريم على الشط الجميل اللى ف الصورة دى ونبقى أنا وانتى والقمر والبحر ونرغى للصبح بقى ههههههههههههههه
__________________
قوانين منتدى الديكور مركز رفع الصور الخاص بالماجيك ![]() ![]() اللهم صلى على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه وسلم لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين سبحا الله عدد ما كان وما سيكون وعدد الحركات والسكون |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لمحبى, القمر, والرومانسيين |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ضوء القمر | MAGIC7 | الصـــور ومقاطع الفيديو | 4 | 12-01-2010 06:38 AM |
| القمر | MAGIC7 | الصـــور ومقاطع الفيديو | 0 | 08-15-2010 06:35 AM |
| اكلم القمر | beckham | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-26-2010 05:10 PM |
| على ضى القمر< للرومانسية فقط>....... | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-26-2010 11:20 AM |