![]() |
|
#8
|
|||
|
|||
|
يا سلام يا سلام انا وزوجك علشان واحنا بنتفرج على القمر هووووب الاقى زوجك حدفى فى البحر وقالى علشان تشوفى القمر براحتكلا ياختى انا معاكى بس لحد ما تتجوزى انما بعد ما تبقى مع زوجك انا معنديش مانع ابقى معاكى بس عن طريق التليفون مش اكتر هههههههههههه
التعديل الأخير تم بواسطة dodash ; 01-20-2010 الساعة 11:39 AM |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لمحبى, القمر, والرومانسيين |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ضوء القمر | MAGIC7 | الصـــور ومقاطع الفيديو | 4 | 12-01-2010 06:38 AM |
| القمر | MAGIC7 | الصـــور ومقاطع الفيديو | 0 | 08-15-2010 06:35 AM |
| اكلم القمر | beckham | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-26-2010 05:10 PM |
| على ضى القمر< للرومانسية فقط>....... | ahmed.dodo | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 01-26-2010 11:20 AM |