![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
من غير كسوف
من غير كسوف قلتي أنا عشقاك
أنا بعترف بهواك ده أنا من زمان عايزاك تبقى حبيب قلبي من غير كسوف سبت الكلام يتقال معرفش ليه إتقال كإنه كان موال بتردديه جنبي مشيت وياكي للآخر أتارى أولك آخر عنيكى خدتنى للحلم اللي مابيكملش كلام خلا أحلامي تشوفني وأشوفها أدامى وهمتينى وخلاص مقدرش ما أتكلمش مشيت وياكي للآخر أتارى أولك آخر عنيكى خدتنى للحلم اللي مابيكملش كلام خلا أحلامي تشوفني وأشوفها أدامى وهمتينى وخلاص مقدرش ما أتكلمش من غير كسوف أيوة أنا مليت من كتر ما إستنيت وتعبت لما داريت احساسى بعنيكى من غير كسوف إنتي اللي أنا حبيت وعشقت وتمنيت شلتك في قلبي سنين عمال أخبيكى مشيت وياكي للآخر أتارى أولك آخر عنيكى خدتنى للحلم اللي مابيكملش كلام خلا أحلامي تشوفني وأشوفها أدامى وهمتينى وخلاص مقدرش ما أتكلمش مشيت وياكي للآخر أتارى أولك آخر عنيكى خدتنى للحلم اللي مابيكملش كلام خلا أحلامي تشوفني وأشوفها أدامى وهمتينى وخلاص مقدرش ما أتكلمش مشيت وياكي للآخر أتارى أولك آخر عنيكى خدتنى للحلم اللي مابيكملش
__________________
اكتر حاجه توجع في لحظة الفراق حبيبك تلمحة و دموعة رافضة تطلع و كانه حالا فاق علي ايد بتدبحة و كان ده عادي لا و اقل كمان من العادي و الوقت ده كل في عمر الواحد راح علي الفاضي [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
لا حياة بلا تهييس و لا تهييس بلا حياة ^ ^ ^ ^رابطة "مهيسين "الماجيك[للمهيسين فقط] =))=))=))=)) |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| كسوف |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| كسوف الشمس غدا الساعه 7-10 صباحا | ALSKA | منتدى نور الإيمان | 1 | 01-14-2010 06:46 PM |