![]() |
|
#2
|
|||
|
|||
|
زيـــــــزو
انا معاكى طبعاّ فى الفيلمـ المعروف ده بالنسبه لطلبه الطب
بحس ان قطر الدنيا بيفوتهمـ .. يمكن قصدى ع اللى نفسهم يعيشوا حياتهم مبيعرفوش خالص و قتهم مليااااان ع الاّخرو بعد ذل 7 سنين يتاخد 3 سنين ع الجيش و ده عشان بيستفيدوا من التخصصات و زيهم برضه اللى فى هندسه طبعاّ لو حد فى تجاره او اّداب او حقوق بيكون اتجوز و يمكن خلف و طبعاّ فى اللى ربنا كرمه ولقى شغل و فى اللى لسه مش لاقى مش بقلل من أى حد لأن محدش اقل من حد ولا حد اعلى من حد .. كل المجالات مكمله لبعضها و عشان كده مينفعش الناس كلها تبقى دكاتره او مهندسين طب نعمل و النتيجه ايه .. ياترى العمل اننا نسكت و نتأقلمـ و ياترى النتيجه هى ضحيه ملهاش اى ذنب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شكراّ يا MaNollY |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الفوطة!!!!!, تفتكروا |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تفتكروا ايه معنى.........؟ | manolly | المنتدى العام | 11 | 03-07-2010 06:42 AM |
| تفتكروا ايه ده ههههههههههههه؟ | amira abdo | اضحك من قلبك | 18 | 02-10-2010 10:22 AM |
| تفتكروا ايه السبب وليه؟؟!!! | karmen | الابداعات الفنيه للاعضاء | 2 | 09-15-2009 08:20 AM |
| الشاب المتتامر...تفتكروا عامل ازاى؟؟؟؟؟؟ | manolly | سلة المحذوفات | 5 | 04-12-2009 09:31 PM |