![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
معاكي حق يا مانوللي
بس لو على العمر اللي بيضيع يبقى اللي عايشين في اوروبا حقهم يسيبو الطب احسن الطب برا 10 سنين بس هي مش مسأله عمر هي مسألة ضمير دا رأيي بس توبيك جميل اوي يا مانوللي تسلم ايدك بجد
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC] الدنيا ياحبي مدرسة وسنين عمرنا حصص الالم منهج ندرسه والفرح فيها فرص
التعديل الأخير تم بواسطة احمدينيو ; 03-08-2010 الساعة 05:10 AM |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الفوطة!!!!!, تفتكروا |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تفتكروا ايه معنى.........؟ | manolly | المنتدى العام | 11 | 03-07-2010 06:42 AM |
| تفتكروا ايه ده ههههههههههههه؟ | amira abdo | اضحك من قلبك | 18 | 02-10-2010 10:22 AM |
| تفتكروا ايه السبب وليه؟؟!!! | karmen | الابداعات الفنيه للاعضاء | 2 | 09-15-2009 08:20 AM |
| الشاب المتتامر...تفتكروا عامل ازاى؟؟؟؟؟؟ | manolly | سلة المحذوفات | 5 | 04-12-2009 09:31 PM |