![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
فعلا يا احمد
لو قعدت اذاكر 10 سنين بس اتخرج وانا تمام اوى واعرف اؤدى عملى بضمير يبقى تهون ال 10 سنين لكن ادرس كل ده في سنين قليلة ونلاقى ضحايا يبقى ده مش علم ميرسي احمد لمرورك
__________________
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الفوطة!!!!!, تفتكروا |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| تفتكروا ايه معنى.........؟ | manolly | المنتدى العام | 11 | 03-07-2010 06:42 AM |
| تفتكروا ايه ده ههههههههههههه؟ | amira abdo | اضحك من قلبك | 18 | 02-10-2010 10:22 AM |
| تفتكروا ايه السبب وليه؟؟!!! | karmen | الابداعات الفنيه للاعضاء | 2 | 09-15-2009 08:20 AM |
| الشاب المتتامر...تفتكروا عامل ازاى؟؟؟؟؟؟ | manolly | سلة المحذوفات | 5 | 04-12-2009 09:31 PM |