![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
المهم ان عندو روح انسانيه ..لو انا زملكاوى امنى ان الروح الرياضيه دى تطلع منىده لو زملكاويلأن من الطبيعى ان يكون الإنسان اهلاويالأهلى فوق الجميع
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الاهلى, الماجيك |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| صور للجمال حمزه وهو فى تدريب الاهلى وبقميص الاهلى | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 06-20-2010 09:54 PM |
| عندي مشكله حد يحلهالي بقى | karmen | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 6 | 01-30-2010 07:14 AM |
| انا عندي اقتراح | احمدينيو | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 1 | 12-03-2009 11:12 PM |
| عندى طلب (ممكن)؟؟؟ | karmen | اضحك من قلبك | 36 | 08-11-2009 03:09 AM |
| موال .... من عندى | sha3lan | الابداعات الفنيه للاعضاء | 4 | 07-14-2009 07:12 AM |