![]() |
|
#13
|
|||
|
|||
|
طيب وليه كل ده؟؟
فيه حاجة اسمها حقايق ومش موضوع اهلاوى او زملكاوى كده مش هتبقى رياضة يا استاذ عمرو كده اقدر اقول عليك اهلاوى بجد احنا معانا التاريخ والاستاذ هيمة محدش يقدر يقول انك مش محترم بعد اذنك يا عموور بس يا هيمة ممكن يكون الاسلوب احسن من كده شوية يعنى ممكن تتكلم عن الاهلى مش الاهلاوية علشان لو اتكلمت عن الاهلى هنقدر كلنا نرد عليك لكن لو تتكلم على ناس انت متعرفهمش بالاسلوب ده هو ده اللى مش مقبول وياريت تكون فهمتنى يا هيمة تحياتى ليك |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الاهلى, الماجيك |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| صور للجمال حمزه وهو فى تدريب الاهلى وبقميص الاهلى | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 06-20-2010 09:54 PM |
| عندي مشكله حد يحلهالي بقى | karmen | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 6 | 01-30-2010 07:14 AM |
| انا عندي اقتراح | احمدينيو | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 1 | 12-03-2009 11:12 PM |
| عندى طلب (ممكن)؟؟؟ | karmen | اضحك من قلبك | 36 | 08-11-2009 03:09 AM |
| موال .... من عندى | sha3lan | الابداعات الفنيه للاعضاء | 4 | 07-14-2009 07:12 AM |