![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
|
اولا انا بقولها وبكل جراءه
لو اطردت ياجماعه يا ريت تقفوا معايا هههههههه علشان المشرفن شكلهم هيعملوا اجتماع طارئ ويشوفوا لي حل هههههه و يا ريت بلاش حد يزعل لان دا هزااااااااااااااار هزااااااااااااااااااااااا ااار هزااااااااااااااااااااااا ااار بالتلاته بسم الله نبدأأأأ صور اقصد اكتب ياعم اقرا وخلصني ههههههههههه 1-خطيبه مشرف كل لما تتصل بيه تطلعلها رساله مسجله _السرفرمشغول حاليا_حاول في وقت اخر 2-مشرف شغال في المروركل مايشوف عربيه مخالفه يديها تقييم سالب 3-مشرف كتب كتابه في موضوع وعمل الفرح في منتدى التهاني والمناسبات ووزع على المعازيم تقييمات موجبه 4-مشرف متخانق مع مراته عملها حظر 5- مشرف خلف توام احتفظ بواحد وحط التاني في قسم الموضوعات المتكرره 6-مشرف جتله فاتوره التليفون كبيره عملها تعديل 7-زوجت مشرف نسيت تحط ملح في الاكل حطلها تقييم سالب 8-مشرف بيتغزل في خطبته _بيقلها انتي موضوع عمري ........انتي مشاركه حياتي ......انتي كل صلاحياتي . 9-مشرف عاوز يخطب عضوه بيقلها ممكن اسجل عندكم في البيت بس ياريت والدك ميتاخرش عليا في رساله التفعيل 10-مشرف عنده حاله نفسيه كل مابكتب موضوع يحذفه 11-مشرف عاوز يعرف حببته بتحبه ولا لادخل على المنتدى بدا يحذف في المواضيع واحد ورى التاني (بتحبني _مبتحبنيش_بتحبني_مبتحبنيش) 12-مشرف عام موظف في مصلحه حكوميه شرط على كل عضو يكتب مشاركه يحط عليها ورقه دمغه 13-مشرف دخل منتدى المناقشه طلع بخمس غرز وارتجاج في المخ 14-مشرف دخل منتدى القضايا السياسيه قبضو عليه في مظاهره 15- مشرف عاوز يطرد عضو مميزمن المنتدى حط في واحد من مواضيعه حتتين حشيش وبلغ عنه 16-مشرف مردش على الموضوع ده اختفى في ظروف غامضه هههههههههههههههه يا ريت مكنش ضايقت اى حد و دى حاجة جديدة من نوع النكت تحياتى اليكم كان معكم والله اعلم هيكون معكم بعد كده ولا لا بس نشوف المشرفين هيعملوا ايه ههههههههههههههههههههه "والموضوع ده هزااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا ر اوى يعنى اوعى حد يزعل |
|
#2
|
||||
|
||||
|
مرة واحد مشرف ، عمل موضوع "نكت عالمشرفين جامده مووووووووووووووت "
ومن حلاوة الموضوع وجماله ،،، قامت الإدارة بحظر المشرف
__________________
رأيت الهَم في الدنيا كثير ... وأكثره يـكون مــن النساء فلا تأمن لأنثي قــط يوما ... ولوهبطت عليك من السماء ![]() |
|
#3
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
ايه يا جماعه سايبني كده اعملوا مظاهره فين المشرفين يقفوا جمب أخوهم |
|
#4
|
|||
|
|||
|
حاضر هنعمل مظاهرة ونقف مع الى حظرك
دا كلام يا راجل ههههههههههههههههههه ولا يهمك يا جوست تحياتى ليك |
|
#5
|
|||
|
|||
|
هههههههههههههههههههمقبولة منك يا مشرفنا
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
شكرا ليكوا على وقفتكم جمبي وفين بقيت المشرفين يشوفوا نفسهم عاملين ازاي وكمان يقفوا جمبي دا أنا بحبكوا مووووووووووووووت انتو مش واخدين بالكم ولا ايه اه صحيح فين الأعضاء كمان أنا عاوز عاوز حقي |
|
#7
|
|||
|
|||
|
ههههههههههههههههههه بصراحه نكت حلوه معندكش بقى نكت على فريق العمل هههههههههههههههههههه
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
متقلقش يا جوست كلنا جمبك ومش هنسيبك
عشان بصراحه النكت جميله شكرا ليك |
|
#9
|
|||
|
|||
|
هو ايه اللي عايز حقك
حق ايه يا أبو حق انت؟؟؟ مش كفايه ان النكت جميله عايز ايه اكتر من كدا شكرا علي التوبيك الجميل دا ومتخفش احنا واقفين جنبك
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] |
|
#10
|
|||
|
|||
|
اقتباس:
أنا هاردي اتحرق من 5 تيام
هشوفلك عنيا واجيبلك أنا فدى فريق العمل بس ساعتها هتعملوا فيا اييييييييييييييييييييييه |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| مووووووووووووووت, جامده, عالمشرفين |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| صور للـM-zeero ..bmw جامده مووووووووووووووت | lito taha | الصـــور ومقاطع الفيديو | 13 | 02-19-2010 03:31 AM |
| جامده جدااااااااااااااااا .....!!!!!!!!!!!!!! | golden man | اضحك من قلبك | 10 | 02-01-2010 03:17 AM |
| نكت جامده | vindiesel | اضحك من قلبك | 12 | 01-26-2010 09:44 AM |
| نكته............بس جامده جدا | karmen | اضحك من قلبك | 25 | 01-25-2010 08:30 PM |
| الغاز جامده | finalfantasyx1000 | اضحك من قلبك | 3 | 05-03-2009 02:30 AM |