![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
شكراً جزيلاً موضوع مميز نتمنى منك المزيد عزيزي royalrom...
ننتظر جديدكم |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| موظفين, انصراف, بصمه, حضور |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عايز تعرف توقيت دخول و خروج الموظفين من الشركة | royalrom | إعـلانات بيـع وشــراء متفـرقة | 1 | 10-21-2018 02:52 AM |
| محتاج تعرف توقيت دخول و خروج العمال من الشركة | royalrom | إعـلانات بيـع وشــراء متفـرقة | 1 | 10-18-2018 12:40 AM |
| صاحب شركة وعايز تعرف توقيت دخول و خروج الموظفين من الشركة | royalrom | إعـلانات بيـع وشــراء متفـرقة | 1 | 10-12-2018 07:30 PM |
| عايز تعرف توقيت دخول و خروج العمال من الشركة | royalrom | إعـلانات بيـع وشــراء متفـرقة | 3 | 10-10-2018 01:01 AM |
| عايز تحدد توقيت دخول وخروج الموظفين من المؤسسة | royalrom | إعـلانات بيـع وشــراء متفـرقة | 1 | 10-07-2018 02:00 AM |