![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
ميرسى ليك برنس انك نبهتنا لحاجه زى كده
انا فعلا ساعات بكتب موضوع من موقع تانى بس والله مش بييجى فى بالى انى أنسبه ليا لأنى ببقى عارفه ان اللى بيقرا عارف انه موضوع لكاتب كبير أو مؤلف مشهور بس فعلا للأمانه الأدبيه أنا وكلنا لازم نكتب بعد كده موضوع منقول ميرسى ليك برنس |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| موضوعي, شباب |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اتحداك تقراء موضوعي ولا ترد عليه . . . | Mr.New | اضحك من قلبك | 6 | 06-29-2009 03:43 AM |
| موضوعي مغلق ليه؟؟؟ | MORO CHOCOLATE | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 4 | 06-04-2009 08:48 AM |
| (:اهداء مني لكل من يرد على موضوعي :) | prince of alex | عالم ادم | 9 | 04-22-2009 11:19 PM |