![]() |
|
#4
|
|||
|
|||
|
حصل خير ياقمر ولا يهمك
انا مش زعلانة احنا فعلا اخوات وربنا يديم الود يارب وعلى فكرة انا في كلية تربية قسم انجلش وكنت عايزة ابعتلك ايميلي والله عشان نتعرف اكتر بس انا عدد مشركاتي لسة قليلة ميرسي ياجميل على فتح الموضوع تاني متحرمش منك <:-p
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] NO JOY WITHOUT ANNOY |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ليه؟؟؟, أغلق, موضوعي |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مغلق | لمحه حب | سلة المحذوفات | 0 | 01-25-2010 09:51 PM |
| اتحداك تقراء موضوعي ولا ترد عليه . . . | Mr.New | اضحك من قلبك | 6 | 06-29-2009 03:43 AM |
| موضوع مغلق | Captain_H | الرياضه الاخرى | 3 | 06-20-2009 02:22 AM |
| مين سرق موضوعي !!! | prince of alex | المنتدى العام | 9 | 04-24-2009 09:03 AM |
| (:اهداء مني لكل من يرد على موضوعي :) | prince of alex | عالم ادم | 9 | 04-22-2009 11:19 PM |