![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
اساسا انا بكره لبس الولاد لاي اكسسوارات
سواء بقى سلاسل ولا خواتم ولا اي حاجة تانية ووالله لولا ان الدبلة دليل على الخطوبة مكنتش هخلي خطيبي يلبسها بحس ان اللي بيلبس الحاجات دي حاجة من الاتنين يا اما لوكال (بيئة يعني) يا اما عيل صغير في السن بتاع ثانوي اللي بيعمل اي حاجة بيشوفها وخلاص وفي الحالتين زي ما كالامن قالت البنات بتبصله على انه بنت زيها مش راجل ممكن تفكر فيه
__________________
[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل] NO JOY WITHOUT ANNOY |
|
#2
|
||||
|
||||
|
اقتباس:
شكرا مورو على المرور |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| الشباب, ثانية, حاجة, شرارة, والسلسة(دى, والسلسة) |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ديكورات دبدوباية حاجة تانية خاااااااااااالص | دبدوباية | ديكورات | 9 | 03-29-2010 11:28 AM |
| حب الشباب،ظهور حب الشباب،علاج حب الشباب | مودى اليكس | عالم حواء | 3 | 12-14-2009 11:40 AM |
| حب الشباب،ظهور حب الشباب،علاج حب الشباب | عضوانيتا | عالم حواء | 1 | 12-09-2009 04:07 AM |
| حب الشباب،ظهور حب الشباب،علاج حب الشباب | عضوانيتا | عالم حواء | 1 | 12-04-2009 08:40 AM |
| الأهلي الإفريقي "حاجة تانية"..هزم بلاتنيوم.. وصعد "للتمانية" | admin | صدى الملاعب العربيه والعالميه | 0 | 05-11-2008 09:52 PM |