![]() |
|
#6
|
|||
|
|||
|
والله العظيم عيب عليك يا تافا .. وبعدين احنا كلنا بنحبك ومش شرط نسأل عليك فى موضوع .. ولكن الأهم انك معروف والكل يعرفك واسمك محفور فى قلوبنا .. وفى المنتدى .. وبعدين يا عم ان شاء الله غيب مده كمان وهتلاقيني جبت عربيه بمايكروفون ونزلت انده عليك فى الشوارع ههههههههههههههه طبعا بهزر .. اتمنى انك متزعلش مننا وزي ما قلتلك كارمن هتلاقيني ساءلين عنك كتير .. وياريت تقولنا ايه هي التغيرات اللى لاقيتها فى الماجيك بعد غيابك
|
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| السماء, عليكم |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| السلام عليكم | احمدينيو | منتدى الترحيب والاهداءات | 24 | 12-17-2009 01:59 PM |
| السلام عليكم | احمدينيو | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 10 | 12-14-2009 04:48 AM |
| السلام عليكم | prince of alex | منتدي الشكاوى والاقتراحات | 2 | 05-01-2009 10:51 PM |
| السلام عليكم | غير مسجل | قسم طلبات التصميم | 1 | 04-09-2008 03:18 AM |
| السلام عليكم | زيد نصاصرة | منتدى الترحيب والاهداءات | 3 | 03-08-2008 11:01 AM |