![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
هو كلامك تمام يا بلابل
بس عندى تعليق على بعضه أغبى البنات هي التي تثق بالرجل من أول كلمة حب براقة . من أول نظرة دفاقة . يعنى لو انت قولت لبنت بحبك ووثقت فيك تبقى هي كدة غبية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
__________________
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|