![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
السلام عليكم ورحمه الله
@};-اختي طوق الياسمين@};- مشكوره كتير لطرحك هذه المشكله نعم مشكله مهما كان الحب بين الولد والبنت فا المفروض هنا ان البنت حياء يعني كلمه الحب لها تيجي لغايه عندها لان معظم الشباب بيفضلوا ان البنت تحتفظ برائيها الاول للحب علشان تبقي غاليه بنظره شكرااا لكي وموضوعك جميل طوق الياسمين |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| ..... |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| [كلمات] وعلي رأيك | ملاك الروح | منتدي الفنون الادبيه | 4 | 01-16-2010 10:04 AM |
| المحشش والجنى(قوللى ايه رأيك) | karmen | اضحك من قلبك | 10 | 01-10-2010 02:19 AM |
| اى رأيك فى المرأة المتسلطة | بلابل المتمرد | عالم ادم | 5 | 08-20-2009 05:22 AM |
| رأيك فى الشات وبكل صراحه!!! | karmen | عالم ادم | 20 | 07-26-2009 01:22 PM |
| إن كنت محب للشعر فاعطنا رأيك | THE KING | منتدي الفنون الادبيه | 0 | 08-11-2008 06:44 PM |