منتديات كيو ون q8-one  

العودة   منتديات كيو ون q8-one > ۝ المنتـدى الــعـــام ۝ > المنتدى العام

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 08-30-2009, 02:50 PM
الصورة الرمزية بلابل
بلابل بلابل غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: من بعيد
المشاركات: 2,589
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى بلابل
افتراضي

يا عم احمد اولا موضوعك رائع

ثانيا

هى دى مصر وعمرها ما هتتغير طول محنا وشنا فى الرمل زى النعام

كل شعبها شاطر يقلد تقليد اعمى من الغرب

فى اللبس والحاجات الى ملهاش لزمة

انما لو قلتلهم حفظو على الشوارع او وسائل الموصلات هيقلولك امال الحكومة بتعمل اية

سعتها الحكومة من حقها انها تقول اننا بنصرف فلوس فى الانشأت كتير انما الشعب هو الى بيخرب

فى وقت انها مبتصرفشى شلن واحد

علشان من كتر الاهمال بتاع الشعب فى حق نفسة وفى حق بلدو

بيجبر الحكومة انها تقول كدا

انما لو احنا حفظنا وبعد كدا طلبنا اى حاجة منهم

ساعت ما تتعمل هيبان ان فى حاجة اتعملت

بمعنى اصح احنا الى بنعمل كدا فى نفسنا

يارب مكنشى طولت عليكم

موضوع جميل

تقبل مرورى ووجهة نظرى
__________________
افضل 15 مشارك

[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]



lost love



[عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]

التعديل الأخير تم بواسطة بلابل ; 08-30-2009 الساعة 02:56 PM
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 09-02-2009, 01:30 PM
follow me follow me غير متواجد حالياً
 
تاريخ التسجيل: May 2009
الدولة: EgYpT
المشاركات: 132
إرسال رسالة عبر MSN إلى follow me إرسال رسالة عبر Yahoo إلى follow me
زيــــــــزو

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بلابل مشاهدة المشاركة
يا عم احمد اولا موضوعك رائع

ثانيا

هى دى مصر وعمرها ما هتتغير طول محنا وشنا فى الرمل زى النعام

كل شعبها شاطر يقلد تقليد اعمى من الغرب

فى اللبس والحاجات الى ملهاش لزمة

انما لو قلتلهم حفظو على الشوارع او وسائل الموصلات هيقلولك امال الحكومة بتعمل اية

سعتها الحكومة من حقها انها تقول اننا بنصرف فلوس فى الانشأت كتير انما الشعب هو الى بيخرب

فى وقت انها مبتصرفشى شلن واحد

علشان من كتر الاهمال بتاع الشعب فى حق نفسة وفى حق بلدو

بيجبر الحكومة انها تقول كدا

انما لو احنا حفظنا وبعد كدا طلبنا اى حاجة منهم

ساعت ما تتعمل هيبان ان فى حاجة اتعملت

بمعنى اصح احنا الى بنعمل كدا فى نفسنا

يارب مكنشى طولت عليكم

موضوع جميل

تقبل مرورى ووجهة نظرى



ربنا يخليكـ يا بلابل

طيب نعمل ايه .. نفضل ننصح من غير فايده ولا ننفى الشعب ده و نجيب غيره
طيب احنا بنتكلمـ فى مصلحتهمـ .. هيجرالهمـ حاجه لو حافظوا على الشوارع

مش عارف بجد ايه وجه الخساره ليهمـ ... مفيش طبعاّ
طيب ليه بقى كده ... مش هتلاقى رد مقنع من حد.. و كله هيقول ان شاء الله المره الجايه هاخد بالى
احنا عايزين ورا كل مواطن نمشى موظف من البلديه عشان يحترموا بلدهمـ شويه
مش عارفين يقلدوا الغرب فى نظافه الشوارع و اهتمامهمـ بيها .. ولا فالحين على رأيكـ يركزوا فى تسقيط البنطلون و لبس المحزق و الملزق

يلا المهمـ انا اللى طولت عليكـ يا بروف
و منورنى و الله
رد مع اقتباس
إضافة رد

الكلمات الدلالية (Tags)
لازمـ, انتوا

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
لشباب الماجيك وبس مجموعة دبل لعيونكم انتوا وبس دبدوباية عالم ادم 7 04-01-2017 02:08 AM
أسهل وألذ سندويتش من صنع ايدكوا انتوا دبدوباية الماكولات والمشروبات 6 02-27-2010 10:25 AM
انتوا حمييييييييييييير vindiesel المنتدى العام 20 01-05-2010 01:15 AM


الساعة الآن 01:05 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir