![]() |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
يا عم احمد اولا موضوعك رائع
ثانيا هى دى مصر وعمرها ما هتتغير طول محنا وشنا فى الرمل زى النعام كل شعبها شاطر يقلد تقليد اعمى من الغرب فى اللبس والحاجات الى ملهاش لزمة انما لو قلتلهم حفظو على الشوارع او وسائل الموصلات هيقلولك امال الحكومة بتعمل اية سعتها الحكومة من حقها انها تقول اننا بنصرف فلوس فى الانشأت كتير انما الشعب هو الى بيخرب فى وقت انها مبتصرفشى شلن واحد علشان من كتر الاهمال بتاع الشعب فى حق نفسة وفى حق بلدو بيجبر الحكومة انها تقول كدا انما لو احنا حفظنا وبعد كدا طلبنا اى حاجة منهم ساعت ما تتعمل هيبان ان فى حاجة اتعملت بمعنى اصح احنا الى بنعمل كدا فى نفسنا يارب مكنشى طولت عليكم موضوع جميل تقبل مرورى ووجهة نظرى التعديل الأخير تم بواسطة بلابل ; 08-30-2009 الساعة 02:56 PM |
|
#2
|
|||
|
|||
|
زيــــــــزو
اقتباس:
ربنا يخليكـ يا بلابل طيب نعمل ايه .. نفضل ننصح من غير فايده ولا ننفى الشعب ده و نجيب غيره طيب احنا بنتكلمـ فى مصلحتهمـ .. هيجرالهمـ حاجه لو حافظوا على الشوارع مش عارف بجد ايه وجه الخساره ليهمـ ... مفيش طبعاّ طيب ليه بقى كده ... مش هتلاقى رد مقنع من حد.. و كله هيقول ان شاء الله المره الجايه هاخد بالى احنا عايزين ورا كل مواطن نمشى موظف من البلديه عشان يحترموا بلدهمـ شويه مش عارفين يقلدوا الغرب فى نظافه الشوارع و اهتمامهمـ بيها .. ولا فالحين على رأيكـ يركزوا فى تسقيط البنطلون و لبس المحزق و الملزق يلا المهمـ انا اللى طولت عليكـ يا بروف و منورنى و الله |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| لازمـ, انتوا |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| لشباب الماجيك وبس مجموعة دبل لعيونكم انتوا وبس | دبدوباية | عالم ادم | 7 | 04-01-2017 02:08 AM |
| أسهل وألذ سندويتش من صنع ايدكوا انتوا | دبدوباية | الماكولات والمشروبات | 6 | 02-27-2010 10:25 AM |
| انتوا حمييييييييييييير | vindiesel | المنتدى العام | 20 | 01-05-2010 01:15 AM |