![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
نفسى يبقى الفعل اكتر من الكلام
ربنا يهدى الجميع شكرا
__________________
************************************ [عذراً، الروابط تظهر فقط للأعضاء المسجلين. إضغط هنا للتسجيل]
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
والله عندك حق
الكلام ملهوش فايده اكتر من الفعل |
|
#3
|
||||
|
||||
|
من رايي
انها لازم تكون كيكة مشتركة بين الرجل والمرأة لان مفيش حد عنده كل المقادير دى لواحده لكن الاتنين بيكملوا بعض وبالهنا والشفا
__________________
![]() ![]() ![]()
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
صح
شكرا على المرور |
|
#5
|
|||
|
|||
|
أنا أعتقد ان المسئوليه الاكبر تقع على عاتق المرأه
هو ده الطبيعى المرأه هى اللى بايديها كل حاجه تخلى البيت نكد أو تخليه مليان حب ربنا يعيننا بقى |
|
#6
|
|||
|
|||
|
طيب كويس انك عارفه هههههههههههههههه
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
أشكرك حبيبى
على الحاجات الحلوه دى وننتظر منك المزيد |
|
#8
|
||||
|
||||
|
يا سلام لو تبقى حقيقية ............
__________________
![]() على جنب كدا ~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~ سأعود كما كنت عندما يعود أصدقائى ومن قبلهم المنتدى واللي ما يفهمش بالاشارة الكلام معاه خسارة |
|
#9
|
|||
|
|||
|
بالتعاون كل شيء ممكن وبشيء من التسامح والحب
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
شكرا على مرورك
|
![]() |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| كيكة النسكافيه | دبدوباية | الماكولات والمشروبات | 3 | 09-11-2010 09:30 PM |
| كيكة البسكويت بالشيكولا | دبدوباية | الماكولات والمشروبات | 0 | 09-11-2010 09:22 PM |
| كيكة الجالكسى | دبدوباية | الماكولات والمشروبات | 4 | 04-13-2010 10:47 AM |
| كيكة البرتقال | دبدوباية | الماكولات والمشروبات | 2 | 03-31-2010 06:52 AM |
| كيكة كورن فليكس بالشوكولاته | لمحه حب | الماكولات والمشروبات | 6 | 12-14-2009 12:00 PM |