![]() |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
أولا أحب أحييك عالموضوع الجميل ده يا عمرو
وهجاوب 1- ما رأيك بالمواضيع التي يكتبها هذا العضو ؟ مواضيع بتعس ثقافه جامده جدا وكمان عامل شغل حلو اوى في منتدى البرامج والاسلامي 2- ما هي أكثر المواضيع التي أثارت إعجابك من كتاباته ؟ موضوع بكره ممكن يكون متأخر أوي ومواضيع تانيه كتير جدا 3- ماهي مميزات هذا العضو ؟ مثقف محترم يجيد التعامل مع الآخرين دمه خفيف ودعابته حاضره 4- ماهي النصائح التي تقدمها لهذا العضو ؟ والله مش عارفه رامي ما شاء الله عليه مش محتاج نصايح 5- هل يقوم هذا العضو بالرد على المواضيع التي تكتبها أنت ؟ يعني ممكن نقول نصها آه ونصها لا فى انتظار العضو القادم |
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| للمنتدى, مارأيك, العضو, الكبير |
| أدوات الموضوع | |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ~*¤®§(*§ القوانين العامه للمنتدى*)§®¤*~ˆ° | Elmjeck | سلة المحذوفات | 9 | 05-08-2010 02:33 AM |
| مارأيك أن تستغل وقت نومك في عبادة الله ؟ | prince of alex | منتدى نور الإيمان | 3 | 02-16-2010 07:37 AM |
| رسالة حب للمنتدى | tafa | منتدى الترحيب والاهداءات | 7 | 02-22-2009 03:36 PM |
| لعمل اقسام للمنتدي | admin | منتدي تطوير المواقع والمنتديات | 2 | 06-16-2008 12:46 AM |
| مبرووووووووووك للمنتدى | كريم على | منتدى الترحيب والاهداءات | 4 | 03-03-2008 12:49 AM |